Cute Onion Club - Onion Head

Wednesday 6 June 2012

Assalamualaikum,,

Weiiiyoo, Haluu semua. Fuhh, lama sudah saya tidak update blog ni. Lebih kurang dua bulan lebih lah jugak. Huhu. Almaklumlah, lately busy je memanjang. Hehe :p Btw, bulan ramadhan lagi berapa bulan je lagi kan nak tiba :) Wink wink. Tak sabar menanti rasanya. Nak tambah pahala lah. Rasa kurang pulak pahala. Ceyyy..

*pejam mata* muka buntu dan runsing memikirkan masa depan. Aisehh. Hoho -.-'

Okay, first of all, saya sekarang sudah sambung belajar f6 STPM dalam bidang agama (pengajian islam) kat sekolah saya yang dulu jugak SAMT KKB :) Pilihan lain.... Ermm, haritu boleh tahan jugak. Nyaris dah mau berenti f6 ni. Cadang nak pergi ke politeknik. Dapat tawaran dalam bidang Teknologi Maklumat (pengaturcaraan). Fuhh, setelah istikharah, muhasabah diri, dan mintak beberapa pendapat orang, saya telah membuat keputusan yang muktamad iaitu dengan meneruskan f6. Saya rasa better meneruskan aliran agama lagipun dah ada asas time sekolah menengah dulu. Alhamdulillah, saya masih lagi beradi di SAMT KKB :) Oyehh. Hihi :D

Kini, saya berasa lega kerana dapat membuat keputusan yang saya rasa itu yang terbaik buat diri saya. Apapun, sangat sangat bersyukur terhadap Allah kerana memberikan ku kekuatan dan semangat dalam meneruskan kehidupan seharian. Alhamdulillah, syukuran :) Insya-Allah, saya akan buat yang terbaik dalam STPM ni. Mohon doa kalian semua :D


saya bisa tersenyum kembali ^__^

Akhir kata, terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong dan memberi semangat kepada saya. I appreciate it :) Okay lah, mohon maaf jikalau terdapat sebarang kekasaran atau menyinggung hati sesiapa ok. Thanks for everything :) Sesungguhnya, yang baik datang dari Allah, dan yang buruk datang dari kelemahan saya sendiri dengan izin-Nya. Ok wassalam ^^

No comments: