Cute Onion Club - Onion Head

Monday 20 June 2011

kem unit beruniform di sekolah ..

kem unit beruniform.. emm, aku pegi.. aku mewakili uniform silat.. ada lah seramai dlm 20 orang wakil setiap unit uniform.. hmmm, best jugak lah.. tapi kan.. adoyaiii.. penat gilak sehh.. mmg xde rehat kot.. time malam pulak kena jaga.. ahahaha.. sengal2.. tapi not bad lah.. boleh dikatakan seronok lah gak.. banyak slot kat kem tu.. antaranya kena jalan dari sekolah pegi ke ampang pecah untuk menjalani program di sana.. pergh ! tak boleh bla.. penat derr, wa cakap.. tak tipu.. hohoho.. em, then, ada slot berkayak, main pain ball, slot ikhtiar hidup and cara utk mengetahui arah kompas.. seronok2.. hehehe.. berkayak ? huh ! first time meyh.. best2.. hihihi... ikhtiar hidup ? adoyyy ! kena masak sendiri derr.. time tu kena masak maggi.. nak tau makan pakai apa ? guna ranting pulak.. pergh.. harapan lah aku nak makan.. aku tak makan pon.. just masak ikot kumpulan je.. hehe.. pain ball ? haa ! nie pon first time jugak.. best sangat sangat.. permainannye lebih kurang macam memanah gak lah.. seronok.. hmmm, bila dah sampai sekolah, pengetua datang melawat utk melihat keadaan kem sama ada berjalan dengan lancar ataupon tidak.. sewaktu aku berjalan menghampiri puan pengetua, aku pon cam biasa lah.. bagi salam.. then, dia tetiba tanya aku kem cam mana sume.. aku cakap so far okay lah.. tader masalah.. pastu dia tanya kamu nie form 2 ye ? bantai tergelak dalam hati kecilku.. aku yang form 5 nie dikatanya fom 2.. wahhh.. nampak mada ke aku nie ? ke aku nie pendek ? eh, rasanya takde lah pendek mana.. standard lah pendek wanita sekarang.. hohohoho.. :))
        nie kenangan time buad perbentangan tentang silat ...

No comments: