Cute Onion Club - Onion Head

Monday 6 June 2011

PCB, Kelantan (",)

huhu.. nie kat Pantai Cahaya Bulan (PCB), Kelantan ... pakaian aku time nie sume biru.. baju kurung biru.. kasot aku pakai kasot tumit tinggi ala2 jean.. warna biru jugak.. haha.. kecuali tudung aku je tak warne biru.. aku rasa tak timbul pulak pakaian aku kalau aku pakai tudung biru gak.. sebab tu aku pakai tudung warna nie.. heheh.. anyway, pantai nie chantek and sweet sangat.. aku memang suka tempat2 macam nie.. kalau aku ada problem or whatever lah.. InsyaAllah hati aku rasa tenang melihat ciptaan Allah y sungguh cantik nie.. Subhanallah cantik2.. hehe.. btw, ramai orang time aku pegi kat sini.. ada y tengah mandi lah.. ada y tengah dating.. macam2.. hoho.. bak kata kakak aku sweet kalau pasangan couple pegi berjalan di tepi pantai.. sengal2.. ahahhaaha..sesuai lah dengan lagu nie bagi pasangan2 y sedang hanyat bercinta.. hohohoh.. :P
lagu untuk orang couple.. hehehe...

No comments: