Cute Onion Club - Onion Head

Monday 20 June 2011

atas nama cinta ..

atas nama cinta ku kepada Allah s.w.t iaitu tuhan ku sekalian alam, aku berpijak di bumi yang nyata ini.. aku punya ibu bapa yang baik.. adik beradik yang ambil berat akan diri ku.. adakah disebabkan aku nie anak last semestinya dilayan sebegitu rupa ? tidak ! aku sama sekali tak merasa begitu.. sebaliknya aku merasakan adik beradik ku yang lain jugak mendapat layanan yang sama seperti ku.. Alhamdulillah, aku bersyukur dengan pemberian Nya.. aku bersyukur, Allah lahir kan aku ke dunia nie, aku tidak cacat.. aku punya akal fikiran yang baik.. aku amat bersyukur Ya Allah... akan ku gunakan nikmat yang telah kau curahkan kepadaku ini dengan sebaiknya.. InsyaAllahuta'ala... sesungguhnya hidup dan mati ku hanya untuk Mu, Ya Allah.. :)

No comments: