Cute Onion Club - Onion Head

Tuesday 12 July 2011

The Sad Day .. T_T

hari nie kan.. tak belajar meyh kat sekolah.. apoo daa.. haha.. sebab hari nie syafawi untuk subjek bahasa arab tinggi.. mmg lah tak belajar.. hehehe... em, semalam aku pegi hospital.. hospital pusrawi.. sebab alergik muka aku tuh laa.. hihihi.. means aku tak datang sekolah laa semalam.. hihihi.. em, hari nie kan.. syafawi start pukul 8 pagi sampai 2.25 ptg.. makne nye sampai balik lah.. hohoho.. em, Alhamdulillah laa.. aku bersyukur sebab aku dapat tajok senang and aku boleh jawab.. dah laa lisan pulak tuu.. bantai aku merapu je tadi.. haha.. nahu aku dah tonggang langgang.. tibai je lah.. hak hak hak.. aku dapat tajok pasal membaca kunci pengetahuan.. mmg aku merapu habis-habisan lah.. aku ckp je ape y aku nak ckp.. hoho.. naseb baik dapat ustzah praktikal ngan ustzah masitoh.. Alhamdulillah laa dorang dua baik.. tader nak marah2.. kira sporting lah jugak.. baik baik jugak.. markah gua kasi lah gempak eh.. sebab nie gabong ngan markah spm nanti.. hek hek hek.. 

nie cerita lepas syafawi.. hee.. macam biaso lah.. lepak koperasi.. em, dengar cite boleh check dah nama y dpt plkn start dari semalam lagi.. tapi hari nie baru aku check.. tu pon kat koperasi tadi.. hee.. em, keputusannya sangat mengecewakan aku.. nama aku ada.. siap tulis tahniah lagi tuu.. cehh ! aku check dua kali tadi.. sebabnye aku tak percaye nama aku ade.. balik umah nie pon aku check lagi.. mmg betol ade ouh.. adoyaaiii.. ape pon aku tak tau nak cakap ape.. hahaha.. tunggu je la menjelang hari tuu.. y penting spm.. chaiyok2 siti sakinah bt ahmad.. InsyaAllah boleh cemerlang.. aminn.. amin.. amin.. hee.. hmm, that's all for today.. 

No comments: