Cute Onion Club - Onion Head

Friday, 3 June 2011

melayari keinsafan .......

bila waktu menghampiri jam 12 tgh malam... aku tertanya-tanya, apakah seimbang amalan ku diantara dosa dgn pahala ??? aku cuba untuk mendalami hati kecilku... fikir.. fikir.. dan terus fikir... hmmmmmmmmm.. amalanku ?? Astagfirullahalazim.. ku rasakan dosa ku banyak.. aku banyak buat perkara y melekakan di dunia Allah y fana ini.. aku tidak mampu berbuat apa2 kerna apabila mencoba untuk ke arah kebaikan, ada saja y menghalang.. lebih2 lagi tidak dinafikan penyakit malas lah y selama ini menguasai diriku... Ya Allah.. kau ampunkan lah dosa2 ku.. sama ada dosa kecil mahupon dosa besar y terlah ku lakukan.. seseungguhnya kau maha pegampun wahai tuhanku.. aku tidak menafikan fitrah manusia mmg mahu hidup gembira di dunia ini.. sampai ada segrlintir manusia y melupakanMu... aku harap aku tidak tergolong di dalam kalangan itu.. Amin.. Amin Ya Rabbal A'lamin.. (termenung sedetik).. =='

No comments: